onsdag 2 januari 2013

Starless Night.....


Har hjärnsläpp vet inte hur jag skall börja skriva, har inte hänt så mycket.
Nyår firades hos Pappa, körde hem lite innan kl 10 var för trött och blev på dåligt humör........
Somnade hemma och vaknade av massa raketer! Neo sov igenom smällarna hur han nu kunde göra det för det var så jag hoppade till av varenda en Haha! Dagen efter så körde vi och handlade i Ljungby vilket va en bra dag för inget folk knappt. Sen så bara slappade vi resten av dagen som alla andra.  Idag kom Julius hit kl 8 på Morgonen för pappa jobbade och Dom andra skulle Jaga så han fick va här och leka. Skall sova över också till imorgon så Neo har fullt upp och jag kan göra annat vilket är skönt. Vi gick till Mormor nu i eftermiddags och va där och lekte och fikade lite. Och nu sitter vi här i soffan och hänger. Neo försöker 'äta upp min mobil och Julius ligger i soffan och  kollar på små flickor som sjunger på tvn ;)

Imorgon Fyller Marcus år, så då får vi sjunga lite för honom. Stackarn fyller år sista dagen han får jobba på Swedwood, vilken kul födelsedag.......

Och jag är glad för min bil gick igenom besiktningen, weee!!

Nästa vecka skall jag Äntligen till min Bm, önskar det hade vatt oftare för det är ju skönt att gå dit och lyssna på Bebbens lilla hjärta och fråga lite saker. Veta att allt är OK! Jag känner bebisen sparka varje dag men inte lika ofta som Neo så ibland kan jag bli orolig, men den sparkar alltid till innan jag hinner bli för orolig tack och lov. Men jag längtar tills den vill komma ut orkar inte va Gravid mer " REDAN". Känner mej stor, klumpig, ful och i vägen faktiskt! Vill va smal igen..... vilket jag kommer bli men det är en sån himla lång väg dit.

Jag tittar på min son och känner en sån förälskelse, hur mycket kan man Älska någon? Kan titta på honom i timmar, lukta på honom och krama honom i evighet. Älskar att han är MIN!!! Att jag har burit på honom i 9 månader i min kropp! Krystat ut honom, Älskat honom från första stund. Jag skulle dö för honom. Och min instinkt om att försvara honom finns alltid där till 100%. Min lille Neo!!! Och Marcus också förstås, fast jag skriver min eftersom denna bloggen är min. 


Before you, my life was like a starless night.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar