tisdag 22 januari 2013

Jaha....


Svullna fingrar idag......jag hoppas verkligen inte att jag börjar samla vatten nu. Är redan tillräckligt stor!
Skall fråga min Bm om stödbälte till mina höfter för foglossningen nästa gång. Det funkade inte med Neo men kanske denna gången för snart är det kryckor som gäller här..... ja så illa är det faktiskt.... :( Kan knappt ut och gå för då kan jag inte sova eller vända mej på natten. Åka bil ta dö på mej och sitta ner och sen resa sej går nästan inte. Bara 10 veckor kvar plus 10 till ungefär för att det skall försvinna.

Har fått en sån Gravidgrej nu att allt måste va perfekt. Jag städar hela tiden nästan för mycket! Plockar iordning saker på vinden och stressar runt! Har panik över att Marcus går hemma och är arbetslös, vilket tär på oss båda. Jag är deppig och irriterad, men såklart glad också så inget missuppfattas! Och jag hoppas M klarar kursen nu på 2 månader men det gör han väll. Hade vi inte bott i hus nu så hade jag inte brytt mej så mycket, men nu gör vi det och det behöver renorveras. Och precis nu vågar vi inte låna mer pengar.
Men som sagt jag har GravidPanik så jag antar att jag stressar i onödan. Det kommer ju lösa sej......?

Vi köpte vagnen i går och vi blev jätte nöjda med den :) Hoppas den är lika bra ute som inne. Och vi skall till Växjö på Torsdag med Neo för han skall till sjukgymnasten för sista gången! Wee! Och då skall vi till Babyproffsen och kolla på en stor skötväska om dom nu har det där? Men det tycker man ju. För det lär behövas sen när underbara Bebis vill titta ut ;P Neo skall också få en present för att han lärt sej gå, men det får ni se senare ;)

Imon skall vi till maxi, jag måste köpa en ny Primer och en ny concealer, dom e slut :( Och till IKEA & köpa ramar till Neos bilder som vi skall dela ut. Hem till pappa efter det och hämta en hylla och leksaker.

Näpp nu skall jag leka lite med Neo sen e det läggdags för små hjärtan <3 p="">
Nattinatti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar