tisdag 8 januari 2013

Little Monster!!!


Idag har jag som sagt vatt hos Barnmorskan på Glukosbelastning. Var där kl 8, trött och slö efter en rätt så sömnlös natt. Fick ta blodprov och dricka Glukosblandningen. Dom har en ny sort där det redan är blandat med smak av Lime vilket jag inte tyckte om så mycket. Va mycket "godare" med det dom blandade själva.
Men aja drack det sen fick jag prata med Min BM, lyssna på Bebbens hjärta och mäta. Allt lät bra!
sen var det bara att sitta i väntrummet i 1 1/2 timme till och läsa föräldrar & Barn tidningarna. Men det gick snabbt. Var skönt med egen tid, lugn och ro! Sen stick i fingret igen och värderna var bra.
Sen stack jag hem och åt för fy vad hungrig jag va. Är alltid tok hungrig på Mornarna!!!

Sen sov jag bredvid Neo i sängen lite, och Marcus hade middagen färdig när vi vaknade :) Jag = Glad!
Gick ut med vagnen lite en sväng innan mörkret kom. Och nu har denna dagen gått också.
Och ingen Anna från arbetsförmedlingen har ringt. Och svarar inte heller fast hon lovade att ringa idag!!!
Så förbannad blir jag, det handlar ju för sjutton om JOBB!!! Idiotkärring!!! Marcus som skulle ringt till Några Chefer idag om besked, jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är försent imorgon OM kärringAset svarar då!!!?? Marcus e hyfsat lugn det är mest jag som stressar runt som en höna! Men han måste ju ha jobb!!

Idag kom Neos kläder som jag beställt! Finally!

 Första Bodyn och Strumpbyxorna.

 Andra bodyn.
Mommys Little Monster Passar perfekt ;)

Och strumpbyxor.
Little Monster!!!

Nu skall jag ringa några samtal sen beställa Pappas Födelsedagspresent!

Bye Bye!!


3 kommentarer:

  1. Hej var köpte du de fräcka monsterstrumpbyxorna?

    SvaraRadera
  2. Det undrar jag oxå :) MVH Emma

    SvaraRadera
  3. Oj detta har jag missat. På Ellos Köpte jag dom ;)

    SvaraRadera