måndag 7 januari 2013

En hyfsat bra dag.


Idag känns som en hyfsat bra dag :) Marcus gick upp tidigt & jag också. Neo sover middag redan, Marcus e med sin Pappa i Ljungby hos vetrinären med Mackes lilla Skottan "vovven" som e sjuk :( Troligen bråck! Stackars Hynnan! Jag har duschat städat och skall snart lägga i mer ved i pannan. Va IS kallt i morse Brrr!!

Jag tänkte väga mej innan men sket i det. Men jag gör nog det ändå sen för jag vill inte få en chock om det nu skulle va så illa imorgon när jag skall till min BM. För nu är det den mest kritiska tiden då man kan gå upp sjukt mycket!!! Så nu blir det socker stop för mej tror jag! 13 veckor klarar jag nog ;) Blir upp tidigt skall va där redan kl 8 och göra glukosbelastning i 2 timmar.......... Får se om jag kör och lånar en bok tills imon.

Nu orkar jag inte skriva mer idag, dags att elda och försöka bära upp tvätten från källartrappan.

Ha en bra dag!! // Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar