onsdag 23 januari 2013

Sjukgymnasten...


Bolibompa är på tv, neo leker med bilar och jag har precis fått i mej lite flingor. Kl halv 11 kör vi till växjö för Neos sista besök hos sjukgymnasten, skönt! Men så otroligt duktiga dom är där och härliga!!!
Sen skall jag springa in på h&m och köpa treggins för jag har bara 2 par byxor och nästan dom passar inte längre :( Handla lite på maxi blir det också och biltema. Skall kanske köpa en skötväska på babyproffsen men bara kanske...... e så dyrt!

Nu skall jag iallafall plocka undan lite sen väcka Marcus som jag slängde ut inatt från sovrummet, hans kudde och täcke flög iallafall flera kilometer! Tycker jag synd om han? NEJ! Från och med nu så tar jag hand om vår son på natten och får förhoppningsvis sova också. Han har börjat använda en snarkskena nu som nog funkar.......fast har man den aldrig i så. Sen så har han börjat med att säga AAaaaaa vid varje utandning nu hela tiden!!! Fattar inte vad det är för fel på honom? Jag gissar på att han gått upp i vikt ;)

Jaja nog med tråkigt snarkprat! Uppdaterar senare!

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar