söndag 6 januari 2013

Söndag!


Sitter och kollar på när Julle och Neo leker. Och sneglar på allt som jag skall städa senare. Fast leksakerna kan ligga det gör ingenting, sen skall ju tvätten igång och disken. Tråkiga saker som måste göras förr eller senare. Tvätten skulle Marcus tagit för 3 dagar sedan......men där händer inget så det får jag göra själv nu orkar inte tjata! Skall snart hälla vann i baljan till Julle så han får bada vilket vi glömde igår. Är tydligen jätte kul att bada i den lilla baljan :)

Igår va vi på IKEA en snabb sväng. Köpte mer bestick som svärföräldrarna betalade ;) Tack, tack!!
Neo hatar Ikea och julius va kissig hela tiden så det blev till at springa igenom..........Inte Kul! Nästa gång skall vi gå själva där, för barn tycker det är SÅ tråkigt!!! Tyckte ju jag också när jag va liten.

Skall försöka göra klart i hallen idag så Neo har ett eget ställe att hänga sina kläder mm.
Ett litet skoställ och en hatthylla.  Och hängare förstås.


Nu skall jag hälla upp badet till Lullen och sparka igång gubben som alltid sover!!!!!! Grr!! Fast nä låt han sova bort hela dagen så får han skylla sej själv sen.......

Bye bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar