lördag 26 januari 2013

Eldat och eldat!


Trött Mamma.nu!
Julius har åkt hem han ville inte va här mer haha! Han ville hem till syskonen och köra fyrhjuling istället. Neo sover ju bara sa han. Så nu sitter vi här ensamma, men det skall väll gå.
Eldat har jag gjort hela denna dagen också, upp och ner för trappan. & det är vääldigt jobbigt och smärtsamt får jag lov att säga......... foglossningsskit!!!!!!

Tvätten är tagen och jag har hunnit ut och gå med pojkarna och badat dom i varsin balja. Dom har bråkat, Neo har haft raseriutbrott, Julius har tjurat, jag har serverat med mat och kärlek. Och sen eldat lite till. Nu blir det mys med Bebis hela kvällen. Och Jag väntar samtal från Min andra Kärlek.

Btw: Jag förstår inte hur man kan klara sej utan en Man? Jag klarar mej då Icke! Eller jo rätt så bra, fast ändå inte haha! Men jag e ju gravid också. Nä Tjejer klarar sej inte utan killar och tvärt om har jag kommit fram till. Särskilt inte på kvällarna och nätterna när det e bäckmörkt ........och spökerna och zombisarna och the grudge tjejen kommer fram...NÄ FY tyst med dej hjärna!!!!!

Näpp dags med Bebis bus!

Tjoho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar