fredag 1 februari 2013

Fredagsmys!


Im Alive!!

Eller ja nästan.....
I veckan har vi inte gjort så mycket, Marcus har Pluggat Och Jag har tatt hand om en trotsig Bebis. För han har börjat med att han skall ha det precis som han vill och göra precis vad han vill sen om han inte får de så brakar det lös. Skriker, lägger sej ner, gråter och vill ingenting.  Men det går över lika snabbt som tur är. För jag tycker alltid så synd om honom. Men det måste ju finnas gränser.

Här är Neo när han hjälpte mej i förmiddes, jag skurade alla luckor utvändigt efter massa bebis handavtryck ;) Så nu e det rent igen. Jag lät han göra det för han satt nog med pappret i en timme och krabbade. Gulleplutten.

Ja som sagt jag skurade luckorna, och gjorde rent hela köket. Tog tvätten och rensade lite bebis kläder samt dammsög där uppe. Ryggen värkte när jag va klar. Men vi tänkte att Neo skulle sova lite i vagnen så vi tog en runda i skogen. "Kulterundan". Och Herrejisses, jag kom nästan inte hem. Sån värk har jag aldrig haft! Ryggen kändes som att den skulle gå av och höfterna värkte ända ner till fötterna. Sen går jag som en anka och då gör knäna ont efter ett tag med. Men jag gav mej attan på att jag skulle komma hem coh inte be Marcus gå hem och hämta bilen. Så nu blir det kortare rundor för mej tills Bebis är ute. Skall fråga Barnmorskan om stödbälte med. Blir soffläge för mej ikväll, kanske imorgon också för denna gången är det illa.....

Nu blir det Fredagsmys med mina pojkar. Sen skall jag lägga mej tidigt.

Magen blir inte mindre iallafall. 8 veckor kvar på tisdag ;)


Trevlig Fredag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar