måndag 18 februari 2013

Sitter och vrider mej....


Sitter och vrider mej......
Nu har det gått så långt att exakt HELA huset är stökigt och skitigt exakt överallt!!!
Blir alltid såhär, antingen när jag e sjuk eller ja nu när jag e höggravid och har foglossning så jag bara kan plocka upp en sak från golvet sen knappt vinna röra mej resten av dagen..... det Märks vem som städar i detta hushållet! Har verkligen panik i mitt lilla gravida huvud! Boa?! Det går inte boa!! Bebis kan inte komma hem i detta, ja det är 6 veckor kvar men det känns nära ändå. Så idag när Neo somnat tänker jag städa nedervåningen. Och imorgon övervåningen och sen ska vi hålla rent tills bebis kommer. Leksaker överallt skiter jag i men allt annat Kläder, tvätt, damm, smuts BLÄ!! Jag känner mej helt insane men jag var såhär innan Neo kom också, det måste va rent!

Neo får hjälpa mej med disken så länge iallafall, det är han bra på. Thihi!

Får nog skicka efter en lyftkran till mej när denna dagen är slut.

Lets Go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar