torsdag 14 februari 2013


Alla hjärtans dag som började skit men slutade bra!

Ja det dåliga var väll inte så dåligt. Men jag önskade mej ett städat hus och vanilj hjärtan på Alla Hjärtans dag. Och städade gjorde jag själv en stund tills min höft kollapsade och såg inte röken av några vaniljhjärtan. Neo och jag gav han en söt Nalle som Neo valde själv i affären igår. Han va så söt när han gick med den till Sin Pappa haha!! Sen skulle helt plötsligt Marcus köra iväg och jag väntade mej mina vanlij hjärtan, rosor, nallar????
Och hem kom han med FALUKORV och potatis!!!!!!!! Som vi åt igår hos Brorsan också!! Jag kan inte hjälpa att jag blev sur och besviken.......... men ja maten blev god, men vi åt faktikst det kvällen innan.....

Sen skulle Neo sova och jag vilade lite också och sen kom vi ner till fika och Vanilj hjärtan :) Så jag fick dom iallafall! Är man sugen på något när man e gravid så är man MEGA sugen!!!

Sen ringde det en ända ifrån jönköping på soffan, så på tisdag får vi den såld, Äntligen! Men billigare än vi tänkte men nu blir vi av med den! Så imon skall vi till IKEA och handla lite.

Jag har också konstaterat när jag kollade på "say Yes to the dress "att jag Aldrig skall Gifta mej......... något som skall va så fint kommer bara bli sorgligt. Man vill ju ha sin Mamma med och det får inte jag då....... en Mamma som avgudar sin dotter för att hon e så fin. Nä inget bröllop här inte! Men jag kanske ångrar mej sen, i vilket fall kommer det bli sorgligt..............

Nu skall jag Mysa med Neo i soffan för han är trött och gnällig gubben lilla.

Glad Alla Hjärtans Dag På Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar