tisdag 19 februari 2013

Dålig uppfostran!


Kollade på Familjen annorlunda igårkväll. Och blir så trött på alla som är så emot stora familjer. " dålig uppfostran "!! Jag själv kommer från en "stor" familj på 8 barn, fast den inte känns någe vidare stor. Och vi har inte fått en sämre uppfostran än alla andra. Tycker vi är rätt väluppfostrade. Finns 1 barnsfamiljer som inte kunnat uppfostra sitt barn mm. Fast alla gör väll sitt bästa. Jag och Marcus vill själva ha många barn 5+. Om jag nu orkar förlösa så många, är redan tok nervös inför denna lilla krabaten. För nu vet jag hur ont det gör......huja!

Har kommit 1000 meter snö inatt..........suck!!! Vill ha vår nu. Skitsnö!

Idag får vi gå ut lite, sen skall jag sova middag med Bebis för det behöver jag eftersom jag går upp och kissar hela tiden på nätterna nu så jobbigt! Neo sover iallafall mycket bättre nu så det e underbart. Sen skall jag byta sängkläder och plocka undan där uppe. Soffan skulle hämtas idag men dom skrev igår att mannen skulle jobba så hon ville inte köra själv vilket är förståerligt. Hon sa att hon skulle föra över handpenning till mej 2000 spänn men jag sa nej, att jag litade på henne att dom ska hämta soffa sen! Jag själv hade aldrig vågat föra över handpenning till någon så som säljer saker på blocket, vi kan ju vara vilka som helst.....
Hoppas på att våran nybeställda matta kommer idag. Våran runda matta som jag längtar efter!!!

Dags att väcka gubben så han kan elda. Neo springer runt i sina skor som han vill ha på sej hela tiden! Haha!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar