torsdag 7 februari 2013

Barnmorskan.


Idag blev det ett besök hos barnmorskan. Allt va bra, blodvärdet, proteinet och blodtrycket. Skönt!
Bebisens hjärtljud låg på 130-140 sl/min. Och den var svår att lyssna på för den rör sej så väldans mycket, busfröt ;) Jag klagade på min foglossning och åderbråck och min andning. Foglossningen fick va, åderbråcket skall jag köpa stödstrumpor vilket jag visste innan men är lite lat när det gäller de. Andningen och svimningskänslan som jag trodde berodde på järnbrist, trodde hon var tryck från magen uppåt och mot pulsådern. Jag går och kippar efter luft för jämnan och måste sätta mej ner för att det skall gå över, men det kommer lika snabbt igen när jag reser mej upp. Väldigt jobbigt!

Jag har fått Marcus att städa idag, så nu e musiken i full gång och han städar faktiskt! :O Sen om det blir godkänt eller inte får vi se. Neo är frisk nu, ingen feber sen igår fm så nu är han pigg och glad igen. Det måste vatt tänderna. Så idag skall vi ut en runda. Och ikväll blir det hem till syrran för Marcus behöver plugghjälp.

Nu skall jag börja med Maten för Neo börjar bli hungrig.

Tjabba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar