tisdag 26 februari 2013

v 35 idag!


Hejsvej!

Går in i v 35 idag. Och allting är så segt så jag avlider! 5 långa veckor kvar!! Hur skall man orka? Vill ha ut dej NU! Längtar så efter dej lill* Bebis. Sen blir det full rulle och det längtar jag efter. Men jag kommer tycka synd om Neo som inte får all uppmärksamhet längre sen. Men det kommer gå bra sen längre fram.

Det har inte hänt något kul eller intressant på senaste, Marcus pluggar jag leker så gott jag kan med Neo, städar och donar. Vi är bara hemma hela tiden, pengarna räcker inte till att köra och göra massa nu. Förhoppningsvis får vi lite över nu så jag kan köpa lite till Förlossningen. Nya trosor/strumpor är alltid skönt att ha. Och en ny amnings BH. Och lite smått till. Jag har börjat packa Bebbens väska och min lite smått och denna gången får jag inte ihop vad jag skall ha med mej igentligen. Vad tog jag med mej till Neos förlossning??? Nåväl Det blir väll bra tillslut.

Sugklocka, jag ryser när jag hör ordet!!! Det är nog min värsta mardröm. Varför vet jag inte, det ser så hemskt ut när man kollar på förlossningar och dom drar ut den stackars bebisen med en sugklocka. Måste göra jätte ont på bebben...... och på Mamman med?? NÄ FY FARAO, då tar jag heldre kejsarsnitt. Nä jag vill ha en sån förlossning som men Neo den var inget att klaga över. 3 krystningar sen klart! Tack för att jag fick "föda lätt genen" av Mamma. Tack!! Kollade på en förlossning när Mamman skulle få kejsarsnitt och Pappan var tvungen att gå ut för han var nära att svimma.....???? Förlåt men MES, VEKLING!!! Om Marcus är en sån mes om jag någon gång skall göra kejsarsnitt och ligger där och är livrädd, inte hundan skall han få gå ut lite för att HAN mår lite dåligt. NÄ du sitt kvar och svimma lite eller så kan du sticka härifrån! Andas och ryck upp dej! Jag tycker faktiskt inte att det är okey. Kalla mej hård och kall men nä jag köper inte det! Jag vill ju ha min stora starka karl där när jag behöver han som mest! Nu vet jag att Marcus aldrig skulle lämna mej och det är jag så tacksam för. Jag kommer inte ihåg honom från Neos förlossning men efter epiduralen när jag klarnat i huvet så minns jag honom och då var han fantastisk. Loove!!

Disken väntar nu medans Bebben sover så sött däruppe. Sen skall vi ut i det fina vädret!

Tjingeling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar