lördag 19 januari 2013

Kaos veckan!!


Var ett tag sedan jag bloggade nu. Har haft fullt upp med en krisande Bebbe. Denna veckan har han utvecklats så enormt!!! Han Lärde sej gå på 2 dagar och säga: Där. Pappa, ibland Mamma. Kunna visa oss vad han vill och förstå bra vad vi menar. Och allt detta har hänt denna veckan!!!!! Och det resulterade i att Neo har skrikit varje dag hela tiden och haft massa raseriutbrott! Stackars liten, det måste ju spränga i hjärnan på han när han lärt sej allt så pang på??? Jag som trodde det skulle ta ett bra tag till inann han kunde gå men nej på en vecka, jösses!! Jag har inte hunnit med kan jag säga, han har en helt annan personlighet nu också. En tuffare och så har han lagt på ett annat skratt också, värsta gulliga tjejskrattet med tungan utanför, haha!! Älskade unge! Och äta vill han bara göra själv annars vägrar han äta och det går inte, så han får faktikst äta själv varje gång. Vi får ta att det blir mat runt helas stolen och i hela köket bara han äter.
Men sover det gör han nu iallafall, som en stock! Vilket är såå skönt, kunde inte kommit lägligare. Fast det kan ju ändras.

Var och kollade på en syskonvagn i Ljungby i veckan och vi har bestämmt oss för den. Priset ligger på 1990:- och den e sprillans ny, lätt att fälla ihop och tar inte stor plats, så den fick det bli. Vi har för den delen inte råd med en annan. Så den skall vi hämta nästa vecka.
Denna är det om jag nu tog rätt bild ;)

Marcus jobbsökande gå frammåt nu iallafall, han skall på kurs hela nästa helg i Ängelholm så då får syskonen va här hos mej så jag inte blir mörkrädd haha ;) Usch utan Mannen en hel helg :/ Känns inte kul!
Men han måste ju klara kursen nu på 2 månader innan Bebbe nr 2 kommer. Och jag farar över att behöva ligga själv och föda det kan ju faktiskt hända......... Fast det klarar jag! Går in i vecka 30 på tisdag och kan inte fatta det själv? Hur snabbt går tiden igentligen!? Blev ju nyss gravid!! Helt sjukt!

Neo sover nu och Marcus är hos sin Pappa och lagar Traktorn åt honom :) Duktig kille! Så jag får väll försöka städa i min frisyr hylla som är kaos, men dock inte mitt fel! Hårfönen är intrasslad i platttångarna och toffsarna ligger huller om buller mm.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar