torsdag 3 januari 2013

Hatar, hatar...


Jag hatar att inte komma någonstans.......INTE kul att va hemma hela tiden!!!
Hatar att snåla/spara pengar!!!
Hatar att inte kunna renorvera huset.......
Hatar att man är beroende av massa pengar!!!

Hatar att............

Nä nu får det va slut, ja jag e fruktansvärt negativ vilket jag stör mej själv på!! Men vi hade så många planer sen så bara.......nähepp...... nästan så man vill sälja allt man äger nu och börja om. Badrummet skulle ju vatt klart nu om inte Marcus jobb sketet sej! Och huset skulle målas om i sommar. Köket skulle göras om i vår. Men nu står allt stilla!!!! SUPERSUCK!! Jag kanske kan få igenom att låna pengar men det vågar vi inte om jag skulle åka också sen. Plus att lånet blir högre i månaden och det klarar vi inte av i nuläget.

Marcus har sökt massa jobb redan och massor har faktikst svarat, kryss i taket. Men där var inget att ha heller. Ska jag skicka honom till Norge och sitta som en ensam 2 barns Mamma i flera månader i taget?????? NO WAY!! Jag klarar mej Inte utan Marcus!! Jag är en sån tjej som är beroende av en karl i huset. Jag kan Max byta en glödlampa, annars hade det blitt att ringa Pappa var 5 minut och det vill jag ju helst slippa. Ne skall han till Norge så följer hela familjen med!!!

På tal om gubben så fyller han år idag. Kul födelsedag......... sista dagen på jobbet. Hoppas han får en sån där lott som man brukar få som födelsedagspresent och att han vinner några miljoner ;P Vilken lycka det skulle va!!! Han fick skruvmejslar av mej och Arbetshandskar av Neo. Och sen fyra tomteskumgodisar av Julius. Så han blev glad. Och imorgon är det kalas. Vi får väll bjuda på ......ja vatten och Pepparkakshuset med massa damm på. Annars får det bli knytkalas ;)

Neo sover så nu skall jag passa på att vila, Julius skall hem kl halv 5 så skall underhålla honom lite.

Hejsvej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar