söndag 30 december 2012

Söndag!


Helgen har gått fort, bröderna har vatt här, allihopa över fredagsnatten sen bara Julius på Lördagsnatten. Så Neo har haft fullt upp. Med mycket lek och bus! Och jisses vad han kan massa saker nu. Som att stå upp själv jätte länge, gå några steg "ibland". Och hans första ord blev DATA???? What!? Ja jag tappade hakan hur sjutton har han lärt sej detta?? Trodde han skulle säga Mamma eller Pappa först men icke det blev data. Aja det skall börjas i tid...... men är otroligt stolt över honom. Och han är sååå himla gudomligt söt när han ser en data och säger: data data data! Haha! Och sånt humlr han har, fast mest när han skall äta då vill han äta själv och kladda ner hela sej vilket är förståerligt, det måste ju va skit kul. Men man vill ju att han skall äta också inte bara kladda och slänga runt maten. Men oftast får han faktiskt som han vill tyvärr, man vill ju inte att han skall va ledsen. Han lär sej nya saker varje dag och jag Älskar att se på, blir så stolt vill visa honom för hela världen! Att vara förälder är det bästa som finns. Ångrar det inte för en sekund. Att skaffa barn tidigt var det bästa vi gjort. Visst finns det dagar man hade velat ut och resa eller ut och festa med kompisar, men jisses detta är så mycket bättre. Och resa kommer vi kunna göra i framtiden. Jag är helnöjd med hur vi har det nu. Det jag inte är nöjd med och som Suger musten ur en är att vi inte har någon att lämna bort han till. Jo vi har min Mormor som går alldeles utmärkt, Neo älskar att va hos henne och hon är fantastisk med honom. MEN sen finns det ingen mer. Pappa ja, men Nej tack! Han har fullt upp hemma så jag känner att han inte är säker där om man säger så. Killar är som killar är i mina ögon. Mamma hade vatt perfekt men det kan jag ju bara drömma om, vilket jag gör också. Och jag blir psykiskt störd varje gång jag tänker på det så bäst att låta bli........

Imorgon är det Nyårsafton som skall firas hos Pappa till kl 22 ungefär sen här hemma resten av kvällen. Jag har tjatat och tjatat på Marcus att han ska ut och festa lite Men han vill inte konstigt nog, han vill va med oss vilket är väldigt Gulligt av honom! Så då får han det, ja jag blir ju glad för jag vill ju ha hela min familj samlad.

Idag har vi städat hela huset för det behövdes, jag och Neo har också vatt i Ljungby på fm för att köpa födelsedagspresent till Marcus som fyller år på torsdag nästa vecka.

Nu får det bli soffhäng med Mina boys sen blir det sängen. Så man orkar att va uppe till tolvslaget imorgon.

Bye Bye!

 Bada är så kul!



V 26 " tror jag " eller 25 :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar