tisdag 4 december 2012

Älskade Bebis


Sitter i soffan med en sovande kokande Bebis bredvid mej. Han har 39 graders feber stackarn. Har gett han en alvedon och tagit av han alla kläder. Usch tycker så synd om mitt lilla Liv <3 br="br"> Nu har vi som sagt bara en bil att använda, Min! Marcus har inga vinterdäck........ smart ass! Så jag blir fast här hemma liiite tidigare än planerat....... Hello Lonelyness......!!!
Marcus slutar som sagt jobba den 20 december har jag för mej. Så då kan jag ju faktiskt komma någon vart men vill helldre att han jobbar och tar bilen. Så Någon... Ett Jobb Fort!!!

Kollade in min mage i spegeln precis, och den har blitt skit stor redan :( Ser ut att va i v 40...... SUCK!
Men visst jag hade inte gåt ner alla kilon efter Neo. Men jag skall försöka att inte tänka på det för mycket utan låta det va och ta tag i mej själv efter förlossningen och amningen. Och förhoppningsvis får jag Marcus med mej så han också kan gå ner massor.

Nu blir det vila medans Bebben sover ett tag. För jag är också helt slut......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar