måndag 10 december 2012

Full Helg!


I helgen har det vatt fullt upp, fredagen var vi i Växjö och köpte Julklappar :) Fast jag har några kvar. Eller ja Marcus present som alltid är lika svår!!! Han vill inte ha kläder tyvärr för då skulle det vatt såå himla lätt för mej. Så jag får fundera på vad han skulle vilja ha. Pojkar är jätte svårt att köpa till. Tjejer är så mycket lättare. Aja vi gick iallafall in i tusen affärer känns det som. Neo tyckte inte alls att det var kul! Och vägrade somna i vagnen så det blev liite besvärligt tills vi satt oss i bilen då slocknade han direkt. Vi körde till babyproffsen också o kollade lite på tvillingvagnar. Jag hade jätte ont i magen och massor med foglossning så där inne kunde vi inte va länge. Får åka upp dit igen när Marcus sålt sin volvo så vi har pengar med oss också. Och äntligen hittade vi små söta vinterskor till Neo, billigt också 99 kr på REA! Gött!
Köpte en rosa mössa och vantar till mej själv också. Skulle köpt en fin klänning som jag kollat ut så länge också, men som inte såg klok ut på mej med Magen :( Provade massor med Magvänliga klänningar som jag skall kunna ha sen med när den försvinner, men ingen såg fin ut. Tur att Marcus e ärlig iallafall som säger Blää usch och fy när det inte passar. Får leta vidare efter en klänning sen det är ju inte Julafton Än.

Lördagen va vi ute mest sen städade jag huset för på kvällen kom Pappa och Alla syskon med familjer, så det var fullt hus. Och vi bakade Pepparkakor, Mums! Och degen flög i magen haha, ja inte så mycket förstås! Och på söndagen körde jag och Neo en sväng till Bröderna som blev sjuka och spydde. Så nu hoppas jag INTE att Neo får maginfluensa om det nu var det!!! På kvällen så var det Julmarknad i Björkö, vi åkte dit en liten stund. Mysigt hade dom gjort det och fina saker sålde dom. Vi köpte inget utan kollade bara.

Idag skall Marcus bjuda mej och Bebben på IKEAs Julbord. Hoppas det är gott nu när man betalar 90 spänn!!!

Nu vill Neo snart sova igen han va upp redan kl 7 i morse.

See Ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar