fredag 28 december 2012

Julen 2012.


Hej!

Jag lever kort och gott! Julen va bra. På Morgonen kom Marcus och Neo & sjöng för mej och jag fick en fin diamantring av Marcus. Kl 11 körde vi till Marcus föräldrar för att börja Julaftonsfirandet med god mat och massa Julklappar. Sen körde vi till min Mormor och fortsatte firandet där. Och det bästa av allt är att Neo inte blev rädd för tomten utan tog emot sina julklappar med ett leende. fast det vet man ju inte hur det blir nästa år haha. Julen blev bra trots allt. Och nästa år kanske det blir samma men det får tiden avgöra. Jag är iallafall 24 år nu...... känns sådär, nu vill jag verkligen inte bli äldre!!! 24 räcker!Och fylla år på Julafton suger faktiskt, man får aldrig någon egen dag och man glömmer " vilket är förståerligt" att jag fyller år. Men ja, jag tycker inte om för mycket uppmärksamhet så det gör väll inget. Kalas orkar jag inte heller ha!

Bröderna Bus är här ikväll och skall sova över, Pappa skulle ut på bio. Så nu e det full rulle här, tur att Marcus e hemma annars hade min Gravida kropp lagt av om jag skulle ta hand om alla själv. Skönt med massa barn i huset och ljud, ja jag trivs med det. Kanske för att jag har haft det runt mej hela livet. Blir nervös av tysthet!

Jag har förbjudit Marcus att tillverka snus numera så han har flyttat ut allt till Grannen, stackars grannen!!! Jag pallade inte lukten längre och FY FARAO vad det stinker, skitsnus!!! Men han förstod mej när jag spytt ett x antal gånger av stanken........

Imorgon blir det att åka till Mammas Grav och lägga en blomma och tända ett Ljus.
Den 29 December.
Är 2 år sedan imorgon.............. 2 förbannade år utan dej!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar