onsdag 12 december 2012

Jordens undergång!


Om exakt 9 dagar "tror jag" med min usla Matte så kommer Jorden gå under!
Jag tror att det e Bullshit men ändå? Man börjar ju tänka lite, ha en liten klump i magen.
Vad skall man göra dagen innan jordens undergång?
Pussa sina nära och kära lite extra, skriva brev till Framtiden. Kanske Råna en bank och sen spendera alla pengar på det jag gillar mest, Kläder? Gå ut och leva loppan, sno massa saker, slå sönder allting man ser, åka och Kidnappa Britney spears???
Ja det finns massa kul man kunde gjort om nu världen skulle gå under. Men jag skulle nog tillbringa tiden med Marcus och Neo fullt ut istället och sitta och darra & pissa ner mej i ett hörn.
Undrar hur många som kommer ta livet av sej?? Har ju hänt dom senaste gångerna Jorden skulle gått under.
Masssjälvmord! Fy så onödigt! Nä jag kommer troligtvis glömma det när domedagen är här. Sen dagen efter tänka att Oj det var ju igår, Yes Jag Överlevde Domedagen!!! Får jag va med i en Historiebok nu? Eller Nobelpriset? Aja nog om detta trams!

Igår gick jag in i v 24, det går ju så snabbt! Hinner inte med själv. Snart sitter jag här med en Unge till i Famnen och det skall bli så himla mysigt. Längtar! Målade hallen igår så fick kliva upp och ner från stolen massor med gånger och det var INTE bra för min höft!!! Trodde jag skulle avlida i morse av foglossningen som blev 1000 gånger värre än vanligt! Men den är ändå inte ens hälften så jpbbig som med Neo så det e fruktansvärt skönt.

Imorgon får jag och Neo upp tidigt. För då skall vi med Mormor och kolla på Mysigt Luciatåg i Ryfors skola. Jag älskar Luciatåg och hade velat gå ett själv men finns inget man bara kan gå med i tror jag. Skall undersöka detta nästa år när jag är i God form ;)

Marcus e iväg och handlar lite, pepparkaksdeg bland annat. Jag har redan bakat det innan men jag ville göra sånna stora som man kan hänga i fönstrerna med Kristyr på. Lussebullar orkar jag inte göra idag det får bli senare i helgen eller så och farligt är det för jag har fått sån Cravings efter Saffran :O Och igentligen skulle jag väll inte baka några överhuvud taget dom kommer ändå sätta sej på röven sen! Eller på magen!!!
Finns väll fler som bakat sånna som jag kan smaka av när jag hälsar på.

Nu är nog den förbannade tvätten klar så Neo får hjälpa mej att hänga upp den.

Glad Lucia på er!!!

2 kommentarer:

  1. Ähh jorden skulle ju ha gått under idag också...
    Det är ju den 12/12 2012 kl 12.12... Meen ingenting hände idag häller så :)
    Men dom som skrev om jordens undergång den 21 dec hade tydligen rätt om världskriget också om jag inte har helt fel, jajaa skit samma jag tror inte på detta! :)

    SvaraRadera
  2. Oj det visste jag inte :O Ja hoppas verkligen dom har fel! Men det har dom :) Fuck Jordens Undergång!!!!

    SvaraRadera