torsdag 20 december 2012

Förkyld!


Idag var vi som sagt på lasarettet med Neo och kollade Trattbröstet. Allt såg bra ut och det var ingen fara med varken andningen, lungor och hjärta! Så nu kan vi pusta ut. Fick veta att det kan bli värre när han blir större eller minska lite. Så vi får se, vänta och se. Men skönt att ha det uppkollat!

Jag har en sån förbannade hosta..... hoppas den inte blir såå hemsk som med Neo då jag först blev förkyld och sen va sjuk i flera veckor. Hostade sönder ett revben med honom också. Och kan kan garantera att det känns som IN I NORDEN och man kan knappt andas. Men jag tror jag slipper bryta av ett denna gången ;)

Neo sover nu på ovanvåningen och hörde precis att Marcus kom hem från jobbet. Så nu skall jag gå upp och sova jag också för e ganska trött!
Julius kommer imorgon också. Pappa skall Jaga på Lördag så då får Julius va här så länge så han inte fryser.

Benet är förresten bättre idag men det gör ont fortfarande om jag står för länge. Hittad inga stödstrumpor tyvärr men skall fråga min Bm nästa gång. 

Nä nu sängen innan jag somnar här framför datan. Gonattis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar