söndag 16 december 2012

Lussekatter o smäll på fingrarna!


På Morgonen har jag hunnit med lite Lussebullebak. Så nu e det gjort också! Hör till Julen tycker jag att baka lussekatter. Neo ville också hjälpa till fast det gick inte så bra han ville mest äta degen som inte är nyttigt för han mage så han fick raseri utbrott och ville sova istället. Går nog bättre nästa Jul. Han lyckades baka en bulle iallafall som han skall få äta när han vaknar. Marcus har såklart vatt framme och smygätit redan ser jag. Smäll på fingrarna har det blivit en del ja. SUCK! Så jag får se till att få in dom i påsar innan alla försvinner "nästan" spårlöst.






Det blev några stycken iallafall!

I Em Blir det Julgodisbak hos Mormor som vi gör årligen, Mysigt!
Jag skall göra Saffransknäck/Kola denna gången har jag tänkt mej. Skulle göra mintknäck också men dom hade slut på pepparmyntoljan, men jag får ha i polkagrisar så blir det nog nästan samma sak. Kanske inte?

Uppdaterar senare!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar