onsdag 19 december 2012

This Is Wierd!


Idag har mitt ena ben vatt helt fucked up! Allt var normalt i morse, sen på em efter jag duschat så började hela benet värka!! Och jag kände för att ut och springa ett maratonlopp! Så tog Neo ut på den dagliga promenaden. Men det gjorde bara ondare och ondare ju längre jag gick så vi fick vända efter en stund.
Sen stannade jag vid postlådan och skulle ta posten då liksom dunkar det i hela benet och spänner och gör fruktansvärt ont! Jag har början till åderbråck och ett litet åderbråck på ett ställe som jag fått denna graviditeten. Och jag tror att det är det som gör ont! För ja det är i ådrorna det känns. Om jag trycker med handen så känns det som ett blåmärke fast inte lika ont. Och varför skulle just jag få alla Graviditets krämpor för!! Exakt allt dåligt har jag fått. Åderbråcket är ärftligt det vet jag så det har inte gått att förebygga fast jag försökt med stödstrumpan. Suck! Har legat med benet i högläge nu jätte länge så nu känns det mycket bättre men så fort jag reser mej upp en stund så gör det lika ont igen.........
Hoppas att det går över tills imorgon så det blir som vanligt igen. För detta kom bara pang bom! Plus att ådrorna börjat synas mer idag också på benen, Jätte konstigt??? Jag är 23 år och har Åderbråck...... dock inte så mycket så jag skäms för då hade jag inte skrevet det här men tillräckligt för mej!!!!!!!!

Imorgon skall vi till Lasarettet med Neo  och kolla hans "grop" i bröstkorgen. Trattbröst kallas det. Bvc trodde inte det var någon fara men jag ville ändå kolla upp det. Man har ju fått höra skräckhistorier av vissa att hjärtat kan punkteras och lungorna också. Så nu e lilla jag orolig. Och är det allvarligt så opererar dom det bara med en Nussmetod. MEN shit det hoppas jag verkligen inte! Jag tror inte att han kommer behöva opereras, absolut inte men jag vill vara säker. Så Marcus fick ta ledigt halva dagen imorgon. Och då skall jag passa på att lämna tillbaka mina tights på Lindex i samarkand. Fattar inte varför jag köpte dom visst dom passade men jag kan inte ha det tight neranför magen det gör as ont!

Som ni läser är det ingen dans på rosor att va Gravid men samtidigt så är det alldeles alldeles underbart att känna den lill* sparka där inne och känna att just jag och Marcus har Lyckan att kunna få ett barn till.
Men efter det här underverket så har iallafall Marcus sagt att vi skall vänta 2-3 å¨innan nästa! Och jag håller med. Jag måste gå ner 20 kg och träna upp mej först och det skall bli en kul utmaning!!!
Plus att Marcus orkar inte med en Gravid Mej mer Haha!!!

Nu skall nog Neo sova för natten han börjar bli gnällis min underbara älskade Bebis!






Natti På Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar