torsdag 1 november 2012

Jag blir alltså INTE...


"Jag kastar sten mot solen, för jag hatar den.
Jag sätter knivar i fotografin.
Jag går på samma gator tills de vänder.
Den här stunden e i resten av mitt liv.
Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.
Jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver,
men jag kan inte tro att jag fortfarande lever."


Igår var vi på Babysim Igen. Neo var lite tveksam först men sen när vi nästan skulle gå hem så kom han igång :) Jag kände mej lite lost & förvirrad på vad vi skulle göra men kommer nog in i det igen sen. För ledaren sa inte så mycket vad man skulle göra utan lät oss va fria. Kändes lite tråkigt faktiskt. Hoppas på bättre nästa gång. Ringde jobbet idag också så chefen fick reda på att jag va Gravid. & jag fick reda på att jag får va kvar också. Jag blir alltså INTE varslad! SKÖNT!!!! Men tyvärr så blev Marcus det idag, men det löser sej hoppas jag. Imorgon kl 8 så kommer Julius hit för Pappa skall ut & jaga och då fryser gossen. Sen sover nog John & julle över här på natten. Var ett tag sen dom gjorde det nu.

Skitväder har det varit idag. Så tråkigt att bara sitta inne. Visst ta på sej regnkläder men jag har faktiskt inga så det så. Men imon skall vi komma ut lite.

Jag försöker känna vad det är för kön på livet i magen men denna gången vet jag faktiskt inte. Förra så visste jag att det va en pojk eller jag visste inte utan kände det på mej. Men nu känner jag ingenting.  & det va sååå nära att jag tog reda på det när jag låg där på Ultraljudet men sen så ångrade jag mej utan det får bli en överraskning :) Marcus va tyvärr inte med denna gången för han fick passa Lille Neo.

Nu blir det snart sängen för Oj så trött jag e & Bebis också.

Bye Bye // Jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar