måndag 29 oktober 2012

Monday!


Oj oj Neo sov HELA natten inatt!!! Fantastiskt!! Han måste vatt helt slut, det e jobigt att fylla 1 år ;)
Jag & Marcus var också helt slut, hur lite energi har man igentligen?
Neo fick iallafall Massa fina roliga leksaker som han Älskar! & en gåstol som han springer runt med men blir totalt vansinnig när det stannar av att han kört in i väggen eller i en stol, mm. Haha så kul & se han springa runt med den. Det dröjer nog inte länge tills han kan gå. Innan Jul kommer det ske iallafal :) Kan inte fatta att han redan är 1 år! 1 år sedan jag låg på BB & krystade ut honom. Jag är fortfarande lika stolt över det ;)

Nu på morgonen skulle jag tagi ut Neo i vagnen lite på en tidig promenad men nej såklart glömde ju Marcus ta ut vagnen från bilen......... inget att göra åt får gå ikväll istället :) Jag Älskar att det blivit kallare och jag längtar till snön kommer och jag hoppas det kommer mycket!! För Neos skull menar jag. Kan inte vänta tills jag får dra honom i Pulkan ;P Weehoo för vintern!!

Jag tog bort stygnen i fredags, kändes ingenting. Och Oj så fint det ser ut, känner inte igen min navel. Innan såg den helt fucked up ut och såklart var det bråckets fel men det visste ju inte jag. & nu e den så fin så :)
Fattar inte att jag gick 1 helt år med ont i magen flera dagar varje vecka. Helt sjukt! & doktorn trodde det var förstoppning? Kyss mej att det var!!! Hon kände ändå om det var bråck men nejdå, förstoppning! Grrr!!! Men nu e det bra igen :)

Måste ringa min chef idag, om han fortfarande e min chef???? :O Snacka om Noll koll!!! 

Skall passa på att ta tvätten nu medans fisen sover så sött i soffan.

Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar