fredag 19 oktober 2012

What doesnt kill you....



Idag är jag lite bättre. Nu gör inte Hela magen ont utan nästan bara snittet. Jag Kan sitta upp utan att behöva hyperventilera. Och jag får luft när jag går! Tack & lov!
Jag fick välja bort min starka medicin igår för spydde upp allt jag åt och mådde illa. Så efter 3 dagar utan mat & bara lite vatten så kunde jag äta lite igårkväll. Min mage har vatt såå uppblåst så jag har känt knutor i hela magen, tror det var magsäcken och tarmarna som var fulla med luft. Så Marcus köpte Miniform till mej som man ger spädbarn vid kolik. & det har gjort mirakel. Tack Miniform!!!

Stackars Neo undrar varför han inte får va hos sin Mamma när han e ledsen. Och varför jag inte lyfter upp honom när han vill det? Stackars Bebbe :( Är såå svårt för mej att inte kunna ata hand om honom.
Marcus har vatt en Ängel! När det verkligen gäller så kan han va världens bästa <3 p="p">Tack Älskling! Stackarn e dunderförkyld också så han hade också behövt vila men det går ju inte med Neo.

Nästa vecka är det Babysim igen och jag kommer inte kunna gå dit första gången nu :/ Det Suger verkligen!
150 spänn där i sjön!!

Nu skall jag äta frukost & dricka lite.

Ska skicka ut Marcus & Neo också så dom får lite frisk luft. För nu kan jag ju faktiskt gå på toa själv utan Marcus starka armar ;)

What Doesnt Kill U Makes U stronger!

Love Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar