onsdag 3 oktober 2012

Som alla andra dagar....

Denna dagen har vatt som nästan alla andra dagar nu dom senaste månaderna. Ingen sömn på natten upp tidigt &; Ont I Magen resten av dagen. Natten & upp tidigt kan jag hantera men inte Magonten. Blir galen snart! Blir en 90% dåligare Mamma går ju för sjutton inte att böja sen ner ens :/ Men på tisdag skall jag till doktorn iallafall som jag skulle gått till för Lääänge sen men sån e jag, jag väntar alltid in i det sista tyvärr.... kan va för att jag hatar doktorer....

 Aja nu är det äntligen kväll & strax eller ja om 2 timmar skall vi sova :) Älskar att sova nu för tiden vilket är begripligt!
Marcus badar Bebis som nästan åt upp all gröt idag, han har ätit dåligt i 2 veckor nu & vägrar äta burkmat???? Han bara smäller bort skeden, det e bara välling som gäller & smörgås som han inte kan leva på :/  Hoppas det går över snart
 Äntligen har det blivit redig höst jag Älskar hösten man slipper alla insekter Ormar & värmen!! Nu skall jag gå & Mysa ner mej i soffan med min Fina Familj <3 p="p">

Allt e ditt fel......  

If U Die Everything Dies with you.....

2 kommentarer:

  1. Låter inte bra d dära mé magen gumman! Du måste vara rädd om dig! Det finns ju bara en av dig <3 Jag följer gärna med dig till vårdcentralen om inte Marcus kan <3 Neo är säkert i en fas! D går nog över ska du se! Han vill kanske ha hemmalagad mat nu? Vissa barn kan ju skifta hejvilt med vad dom vill o inte vill ha ;) Kramar Emma Lundh

    SvaraRadera
  2. Åå tack vännen <3 Ja han e säkert i en fas hoppas jag. Japp igår gick min hemlagade mat bra :) Du e för go! Tack för att du erbjuder dej att följa med men det får jag fixa själv <3 Bamse KRAAAAAM!

    SvaraRadera