onsdag 17 oktober 2012

Operation Mage.


Igår var en hemskt skitdag.
Jag vaknade som vanligt kl 7 matade Neo åt flingor mm.
Kl 9 Ville Neo sova så jag började ge honom välling i soffan då det kom som en Bomb!
Magen började göra jätte ont..... Neo somnade & jag la mej ner i soffan på sidan.
Fick sedan springa på toa & spy. Trodde det var min medicin som spökade igen så jag satt mej i soffan igen & försökte slappna av. Gick inte. Det gjorde SÅ ONT!! Efter en timme så förstod jag att det inte va medicinen utan något annat, men vad visste jag inte. Neo vaknade såklart efter en timme redan. & han var såå SUR när han vaknade bara skrek & gnällde , ville bli buren. Det var nog det värsta jag vatt med om. Var såå jobbigt att jag bara kunde sitta på golvet & praktikst taget Lipa för jag inte orkade med honom. & min mobil laddare hittade jag inte så kunde inte ringa nån. Kl 13:00 kom Marcus äntligen hem. Så då kunde jag ringa 1177. & dom sa jag borde åka till akuten.
Så det gjorde vi & där undersökte dom mej. Stack sönder mina armar som e alldeles blå nu :/ Svårstucken som man e. Fick sedan träffa en läkare som kände lite på magen & tryckte sedan på & bredvid Navlen. Då skrek jag för SHIT va ont det gjorde. Han sa bara Inklämt Navelbråck så sen fick jag ligga på Uva i 6 Timmar utan Mat & vatten och vänta på att få bli opererad.
Riktigt jobbigt men sååå trevlig personal....LOVE!!!!
Fick duscha/skrubba mej kl 9 sen kl 10 blev det operaton. Det va läskigt kan jag säga hela jag skakade.
En snäll tant höll min hand medans jag fick narkosen <3 p="p">
Sen vaknade jag hade skit ont men fick medicin & klockan Halv 10 kom Älskade Marcus & Neo och hämtade mej. Så skönt & se dom igen.

Nu ligger jag på soffan & bara klagar i ALL Rätt!!! Jag har ju Ont!
Kan knappt röra mej. & skall snart ta medicin igen.

Navelbråck e inget farligt men Gör Fruktasnsvärt ont!!

Skönt att va hemma.


Love Jennifer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar