onsdag 24 oktober 2012

Läskig dröm!!


Onsdag idag redan förra veckan och denna har bara sprungit iväg.
Marcus har börjat jobba igen äntligen så vi får inte lite mer pengar.
Jag mår bra har inte så ont nu det kliar mest vilket är bra :)
På fredag skall jag ta bort stygnen äntligen, skall bli skönt! Hoppas det inte gör ont?

Har vatt ute i det fina vädret idag, gick så Neo kunde somna sött i vagnen medans jag gungade lite & kände mej liten igen. Ganska skönt ibland. För jag e ju faktiskt bara 23 år ;) Jag e ju rätt liten :)
Mormor kom en sväng också, alltid lika trevligt! <3 p="p">
Neo sitter på golvet och kollar bollibompa han e såååå söt. Hoppas han somnar tidigt idag för både han och jag e sjukt trötta.

Inatt drömde jag något hur läskig som helst!!! Jag drömde att jag va dödssjuk och skulle dö. Så doktorerna sa till mej att blunda och bara ge upp och hålla andan. Och sen så gav dom mej en spruta så jag skulle somna in och dö. Men jag tänkte ju hela tiden i drömmen. Och då dog jag aldrig. Men det kändes så verkligt. Sen när jag nästan hade dött och kände mej helt avslappnad och groggy så skrek jag i drömmen att jag ville leva!! Och började andas igen och blev klarare i huvet!! Sen vaknade jag med ett ryck, FY Farao!!! Tror det var för att jag kände hur jag somnade in när jag skulle opereras. Och när dom väckte mej så kunde jag inte andas ett tag. Det måste va de.
Fy ja såå hemskt!!!!!

Nu blir det slapp i soffan tills det e dags för oss att sova. I ung 2 timmar till Suck....

Kramar Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar