torsdag 11 oktober 2012

Mörkrädd & Sjuk!


Var ju hos doktorn häromdagen och fick en diagnos äntligen.
Inget allvarligt som tur väl :)
Fick medicin utskrivet. Och vad det var tänker jag inte skriva här, tycker inte att alla har med det att göra. Liite privatliv får man ha ;)

Aja tog medicinen på kvällen iallafall. Fick huvidvärk nästan direkt. Dagen efter fortsatte som vanligt handlade lite på dagen kom hem kl 3 och sen kl 4 halv 5 började jag få ännu mer ont i huvet, bli flammig om kinderna och få feber. Satt mej på golvet med en flaska vatten. Fick AS ont i magen, trodde jag skulle dö. Började skaka/frysa och fick rusa in på toa och spy yills alla krafter tog slut. Jag har nog aldrig mått såå dåligt på en gång! Kändes som värsta baksmällan gånger 1000! Fick ringa hem Marcus sen då jag mådde så dåligt så jag inte klarade av Neo :( Stackars Barn, som tur väl va på rätt så bra humör och lekte med duschen medans jag spydde. Och brummade bilar när jag låg på soffan med Högt blodtryck.
Japp Förgifting kallar jag det, Biverkning stod det på bruksanvisningen, en av 100 fick det och tvunget skulle jag få det. Är dålig idag också men mår lite bättre just nu. SKITMEDICIN!

Marcus och Neo är iväg hos hans bror och Mamma. Så jag fick vila ifred. Och nu är det mörkt och ingen e hemma och det knakar extra mycket i huset då :O Förbannade mörkrädsla! Bara att andas igenom sej det och tänka att det finns ju inget. Men det är lättare sagt än gjort.
 Kollade på Grizzlyman innan också, jag tycker han är så söt! Fast störd som bor ute och är så nära björnarna. Vill säga att det var hans eget fel att han dog för han va så korkad att tälta mitt bland djuren. Men det känns fel ändå. Stackars man. :/

Ska försöka få i mej lite flingor nu :)

Sen lägga mej tidigt.

With Love Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar