måndag 8 oktober 2012

Måndag igen...


Måndag igen och Älgjakten är i full gång det hör man när man e ute et hörs skott överallt. Man e nästan rädd att bli skjuten :O Fast Marcus följde inte med och Jagade idag för dom hade ingen bössa över till honom stackarn! Han blir alltid sist och utanför, bara för han e yngst i skaran kanske men jag tycker det är elakt!
Tycker han förtjänar det bästa så mycket som han hjälper till......men men det är som det är.

Nu jobbar han eftermiddag iallafall så jag och Neo är hemma själva. Vi har vatt ute i det fina vädret lite, Mormor kom förbi en stund också. Jag har hunnit damsuga och nu sover en trött Bebbe i soffan.
Och Jultidningarna kom idag också, Bamse filmen som vi beställde till Neo är betald och jag funderar på om han skall få den på sin 1 årsdag? Jag tror det blir så, så får han extra mycket paket ;)
Fattar inte hur tiden har kunnat gå så fort!? Känns skrämmande! :O
Och snart har jag och mina syskon levt utan en Mamma i 2 år. Hur överlever man? Det Finns inget svar för det gör man inte, man överlever inte. Jag Dog när Mamma dog. Det hade ju varit så annorlunda om hon vatt här nu och sett Mitt Barn växa, Skratta och Busa! Så mycket man vill berätta för henne om allting Neo Lär sej. Men antar att man får säga det högt ändå och hoppas att hon hör. För det tror jag att hon gör på något sätt. Hon är våran Skydds Ängel! Pappas också, det märkte vi ju när han nästan körde av vägen i 80km/h för några veckor sedan. Det var Mamma som vakade det är jag säker på.
För vi kan ju inte vara utan en Pappa också!

Nog av detta! Imorgon skall jag äntligen till Doktorn och hoppas på en dunderkur mot min Mage :)
Kommer bli sååå lycklig när det är borta!!

Skriver mer imon när jag vet vad det är :)
För nu skall jag Sätta på en snygg ansiktsmask i fejjan innan Neo vaknar och blir rädd för mej haha ;)

// Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar