söndag 21 oktober 2012

Skall det va såhär??? :O


Sitter här helt slut i kroppen. Neo sover och Marcus också??? Hm han skulle bara upp & natta Lillen men har inte kommit ner än så kanske att han har somnat :)
Denna natten var inte så kul. Neo vaknade tusen gånger och fast jag inte sover i samma rum som han nu så hör jag honom genom väggen när han gnyr lite bara med mina speciella Mammaöron. och då vaknar jag direkt. Plus att jag glömde ta min medicin på kvällen så har luggit och haft as ont i magen hela natten då jag inte orkat gå ner för att ta den. Huja. Men orkade med denna dagen också.
Kalas var det kl 3 hos Pappa för Jonna och Julius :) Trevligt! Kalas som kalas! Utom en liten incident i slutet som "löste" sej tillslut. Suck! Och tänker inte ta det här. Family Drama............
Hade köpt en bil Till Julius och en stor tomtegumma till Jonna, båda blev Glada, hoppas jag ;)

Imon skall jag beställa tid för borttagning av mina stygn mm.
Och sen händer det Massa i Veckan ;) Marcus får va hemma antingen 1 eller 2 dagar till från jobbet då jag fortfarande har så pass ont så jag inte klarar lyfta Neo från golvet.
Pizza blev det ikväll och Neo åt jätte mycket! Weehooo!! Såå längesen han åt så mycket. Mamma Glad :D

Jag Har gått ner 4 kg nu när jag vatt dålig :) Fast det äter man väll upp sej snart :/

Nu kom Gubben ner, yrvaken? Gick och satte sej i ett annat rum framför hans dator. TRÅKIGA MÄNNISKA!!!! Jag i ett rum och han i ett annat, Skall det va såhär?? :O
Nä skall dit o dra ut sladden till datan så han skriker att jag pajjat allt som vanligt, datan går ju sönder om man gör så. Ja vad vet jag ;)  Bor man ihop med en som har kort stubin eller ingen alls så får man ta det som det kommer. Men han Älskar nog mej ändå :)

Nä jag tror det blir sängen & sova nu iallafall. Godnatt!!

Love Jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar