lördag 6 oktober 2012

Ikea & soffläge....

Idag va vi på IKEA en liten stund. Åt lite &; handlade två små bord, tvätttunnor & en spotlight. Sen körde vi hem för jag fick Ont i magen & förstörde resten av dagen för oss alla 3.
Har bara luggit i soffan sen :/ Tack för att Marcus e hemma!!!
Har läst en massa på Internet om vad det kan va men hittar inget, eller jo jag hittar Massa & Ingenting så nä jag skiter i internet lämnar över skiten till Läkaren på Tisdag.

Inatt tog Marcus Neo & det funkade bra, jag fick sova & jag sov verkligen, annars brukar jag vakna & va mörkrädd men inte inatt vilket jag är såå glad över :)
Får se om jag får en lika bra idag då :)

Imon blir det hem till Syskonen en sväng & Mormor kommer dit också och ska byta gardiner :)
För Pappor e ganska dåliga på det! :O

Neo blev föresten Livrädd idag :O Jg skulle bara ropa på Marcus som jag brukar & han gallskrek för kung &; fosterland!!! Sen klängde han fast sej på mej &a vägrade släppa på flera minuter.... Lilla lilla gubben vad jag skämdes. Skrämma min son från vettet vad e det??? Men han fick inga bestående men ;)

Nu ska vi titta lite mer på Tv för sen ska fisen sova för natten &; jag snart också, trött hit & dit.
Så sleep tight!

With Love Jennifer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar