lördag 24 november 2012

Äntligen färdiga!


Nu är jag/vi äntligen klara med dom förbannade hyllorna! Så jobbigt att måla i alla omöjliga vinklar för en Gravid! Nu känns det som att jag e Gravid i v 40 och har gått en runda, min rygg känns som den skall gå av :/ Och foglossningen börjar göra sej påmind :( Är helt slut rent ut sagt. Har ju burit och krabbat också. Neo har inte vatt alls glad idag utan har mest velat va i famnen och bli buren så har haft mer än fullt upp med honom. Marcus har kört ved idag också så han har inte hunnit hjälpa till. 

Vi var iallafall på IKEA kl 4 så då fick vi lite paus :) Va väll lagom med folk där, träffade Jonna,Hampus ,Julle och Jack där med. Neo blev såklart överlycklig! Vi köpte en ny Kran till toan för den gamle är äcklig. Är från dom förra ägarna och är så svår att hålla ren, 179:- så det va bra pris för en fattig. Sen blev det present till Syrran som hon skall få imon!

Nu skall jag sitta och ta det lugnt i soffan med Ljus, Lokavatten och choklad. Tills jag känner att nu vill jag Nana.

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar