onsdag 14 november 2012


Åh var på Twilight Breaking Dawn del 2 igårkväll, med finaste Emma :)
Tjejsnack & BioMys <3 p="p">Tack Emma var såååå trevligt!
Och jag blev inte besviken på filmen inte alls faktiskt :) Vilket är jätte bra! Jag hade velat ha fler filmer om Twilight men tyvärr är dom slut :/

Jag hoppade över Babysim igår vilket var tur. Jag hade alltså inte hunnit. Blir nog & simma ikväll :)
Om nu Marcus orkar? Neo krabbade järnet inatt så det blev inte mycket sömn för varken Mej eller M.
Plus att han försov sej i morse, Inte Bra!!!!!

Nu skall jag försöka städa undan Oredan i Huset någorlunda.

Och I Helgen så SKA vi börja med att "Lämna bort" Neo så både han & Jag vänjer sej vid det. Frågan är ju bara till vem?? Hoppas syrran kan!?

Näpp oredan redar inte upp sej själv, dags att börja med Skiten.

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar