lördag 10 november 2012

Funderar.


Sitter och funderar på förlossningen? Är jag rädd? Nervös? Eller kanske jag till och med längtar efter den?
Några månader efter Neos förls så var jag inte rädd utan mer i chock! För att det var så mycket annorlunda än vad jag väntat mej. Men nu känns det inte så. Jag är nopg som jag va inför och föda Neo, jag tar det som det kommer. Men det känns ju ändå lite för man vet ju vad man har att vänta sej. Ett Stort Mega stort AJ!
Men nä rädd är jag faktikst inte! Jag hoppas den blir lika dan som Neos för den va väll "bra". Gick snabbt att krysta ut han iallafall. Värkarna var ju värst :/
& jag e så nyfiken på om det blir en pojke eller flicka. Mej kvittar det absolut bara den e frisk! Marcus vill helst ha en flicka vilket skrämmer mej lite när han säger det. :O
Och vi/jag har redan ett Pojknamn som ingen kan ändra på nu ;)
Flicknamn har vi några stycken men är svårare. Svårt med namn, som attan! Kom gärna med förslag men inte tråkiga vanliga namn. Ovanliga eller Gamla namn gillas.

Har också börjat få foglossning nu tyvärr. Jag som trodde jag skulle slippa skiten denna gången men Icke!! Och händerna och fötterna har börjat svullna redan på kvällarna. Får nog ta av mej Förlovningsringen redan.

Imon e det Farsdag då åker vi te Pappa & kanske vi hinner med Huseby. Skulle åkt dit idag men vi tog Nya IKEA istället. 

Neo sover det lilla underbara Livet! Jag skall nog kila upp jag med till sängen och läsa en bok va så länge sen.  Marcus blir väll uppe till 12 som vanligt Nattugglan. :)

Love Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar