tisdag 20 november 2012

Pustar ut..


Sitter här i soffan och pustar ut. Fattar inte vad den här dagen har tagit vägen?? Jag och Neo skulle åka iväg och handla men då hade Marcus glömt att ta ut Barnstolen från hans bil så vi fick bli hemma Igen :/ Och där stog jag med barnvagnen lastad, bebis påklädd och såg dum ut........suck!

Gick sedan in och skulle lägga Bebis men icke, han bara skrek och skrek! Förstår inte varför han är så svår somnad nu för tiden??? Tillslut så somnade han av utmattning tror jag, stackarn. Samma visa nu ikväll skrika leka och skrika och somna.
Hittad en säng på blocket innan föe 1000 kr, en vit Malm Säng. Våran e så förbannat irriterande, knakar hela tiden och ful som stryk också. Prutade iallafall ner sängen till 800 kr men har inte fått något svar än. Men när jag tänker efter så får det nog vänta ändå. Julklappar först. Och sen behöver ju min bil byta bromsar också. Alltid är det något skit man måste slösa pengarna på. Jag har nog inte handlat kläder på ett halv år, ja eller någonting till mej själv. Känns hemskt! Innan handlade jag kläder varje vecka men inte nu. Det funkar inte fast jag så gärna vill så jag nästan spricker. Det är det roligaste jag vet :) Hoppas på lite nya kläder efter Jul. Ja Mammakläder då ju fast det kan ju också va kul, bara det är kläder.

Längtar så tills denna graviditeten är över så jag verkligen kan börja träna. Måste gå ner till iallafall 54 kg, det är min målvikt. Jag försökte efter Neo men ja magen krånglade ju titt som tätt. Och då får man ingen motivation till att kämpa heller. Men denna gången ska jag lyckas!!! Orkar inte va fet & klumpig längre, vill vara som jag va innan. Jaja den som väntar på något gott.........

Imorgon är det Babysim och syrran fyller 15 år. Moppe året ;) kuul! Minns ju själv hur det var att köra moped, vilken frihet! Men henne firar vi på söndag :)

Nu kommer snart Mannen hem från jobbet stinkandes antar jag? När killar inte har någon roll on så blir det STINKBOMBAR av dom! Kan bli av tjejer också. Skall skicka han direkt in i duschen ;) Vara Gravid och känna svettlukt då blir det bara spy och klökningar av det! Men som tur är så har mitt illamående gått över. Men jag klöks av vissa saker ändå som tex, Ludd från kläder, snusdoft och Neos bajs på morgonen :O haha sååå räligt!!!

Aja skall sova nu Bye Bye så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar