onsdag 14 november 2012

Stressad dag!!


Funderar skarpt på att skita i Babysimmet idag? Annars får jag åka dit och det börjar kl 14:20. Hemma igen kl 15:30. Köra direkt igen eller bara vänta i Älmhult till en annan grej som tar en timme.
Hemma kl 17:15 ungefär. Sminka mej, fixa håret hinna äta? Köra igen till Osby senast kl 18:00. För då är det TWILIGHT med Emma :D

Jag tror jag bara bokar rehab bassängen imorgon i haganäs så kan ju Marcus bada med oss också.
Ja varför inte??? Förstorar jag upp mina problem eller är dom Verkligen Problem?? Gaah!!
Men SERIÖST jag kan inte tänka. Det lutar mot att skita i Simmet. Ja det gör jag.Slut. The End!

Inte det roligaste inlägget här kanske, hehe.

Snart dags att börja med Middagen så Mannen får mat på bordet när han kommer hem ;)
Skall också försöka ta reda på om man kan tvinga en A-lagare till rehab Mot sin vilja??

Bye bye Beautiful!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar