måndag 19 november 2012

Måndag igen....


Måndag igen, Jobb för Marcus & det gamla vanliga för mej. Gjort det jag brukar göra idag. Städat undan, ut och gått, lagat mat. tagit hand om Neo. Visst jag har fullt upp så dagarna går ändå rätt fort så det e ju tur.
Men det kan väll hända något nytt. Och efter Jul skall vi sälja Marcus bil så då har vi bara en och då blir jag Fast här hemma :/ Men det är det enda annars får vi sälja min bil :( Hoppas Marcus hittar ett nytt jobb snart.
Förbannade Jobb!!! Det som borde va en självklarhet finns inte mycket av. Men jag anser att vill man så Hittar man jobb. Gäller bara att söka och söka. Inte va en slöröv!  Så Hejja Marcus! Är sååå glad att jag fick behålla Jobbet annars hade vi nog blitt tvugna att sälja huset :/

På onsdag e det iallafall Babysim :)
Och om 2 helgen får jag Äntligen sätta upp Julsakerna :D Weeehoooo!!!

Nu vill Neo leka igen, så får sätta mej på Golvet med Teen Mom på Tv och leka med bebbsi!
Kan inte fatta att han skall bli storebror haha ;)

Bye bye <3 br="br">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar