torsdag 22 november 2012

Skallebank!


Sitter här med skallebank! Förbannade snuslukt i Hela huset!!! Så nu får det va bra med den här meningslösa äckliga snuskiga Snustillverkningen! Har lust att bara elda upp alltihop.
Nä nog med att glaga om mitt olyckliga liv. Och ja det är olyckligt. Allt förutom Neo och Marcus.
Annars har allt gått åt skogen... Men det blir vad man gör det till tänker ni. Och NEJ det blir det faktikst inte alltid. Jag valde aldrig att leva utan en Mamma. Jag valde aldrig att förlora min Mamma vid 22 års ålder när jag behövde henne mest.....  Och jag behöver bara henne för att va lycklig.

Jaja I helgen har vi mycket att göra. Hämta veden hos Syrran, stapla skiten, fixa plankot och tegelstenar till gruset. Fast allt detta får Marcus göra. Annars kommer jag dö av foglossning plus att jag har fullt upp med Neo. Jag skall iallafall Måla inredningen i Badrummet. För vem köper nytt när man kan måla om det ;)
Spara pengar va det här :)

Underbara Neo sover så gulligt i soffan här bredvid, han har vatt konstig hela veckan, gnällig skrikig och klängig men det går väll över snart, Mammas hjärtegull <3 fr="fr" hem="hem" jobbet.="jobbet." kommer="kommer" marcus="marcus" n="n" p="p" snart="snart">Och nu skall jag städa undan det sista. sen sova.

Nattinattti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar