måndag 5 november 2012

HormonBitch!!


Alla säger att det är så underbart att va gravid! & att det är så fint. Ja jag håller med, MEN inte när man får Foglossning och inte när man upp upp för mycket i vikt!!! Förra Graviditeten var sååå Jobbig. Jag var sjuk konstant, foglossning så jag knappt kunde gå & gick upp 25 Kg!!! Magen är fördärvad för livet, vilket jag kommer ansöka om Plastikirurgi senare när jag fått så många Barn jag vill ha. En 54 Kg Tjej blev en Tjockis!
Smällar man får ta men jag tänker inte acceptera hur mycket skit som helst!
Antar jag har mycket hormoner som spökar nu också som stackars Marcus får ta!!!
Jag menar ju inte att va så Bitchig & arg men det bara flyger ur mej :/

Idag har jag gått upp 3 kg, är i v 18.
Förra graviditeten hade jag gått upp 10 kg redan! Sä är riktigt glad att det ligger åt det hållet, och skall försöka att inte gå upp så mycket mer. Vatten och så kommer säkert att komma så 10 kg får jag nog räkna med :) Foglossningen har jag kännt av men inte så mycket som förra. Så jag hoppas att denna blir så mycket lättare än förra!! Hoppas Hoppas!!!

Nog om detta. Väntar på posten då mitt löshår väntas komma idag :D Och mina linser också så jag kan se igen, mitt blinda jag!!!

Snart blir det en promenad och sen städa altanen :)

Bye bye!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar