onsdag 28 november 2012

Delade sovrum igen...


Fy sjutton va trött jag e!!! Jag antar att det blir delade sovrum igen nu :( För varken jag eller Neo sover på natten när Marcus snarkar och har sina Ljud för sej! Och inte han heller för den delen, för han blir näst intill Mishandlad av mej på natten..... såå tråkigt det här! Nä nu skall han banne mej prova Allt som finns för snarkningar!!! Vare sej han vill det eller inte. Jahopp, väntar på att Neo skall komma hit till mej i soffan och vilja upp  :) Hans nya grej är att klättra från soffan upp på fönsterbrädan, sitta där lite sen ska jag säga hoppa och då slänger han sej ut till mej haha! Underbara unge. Men det e jobbigt för han tröttnar aldrig :/ Och det e farligt så jag sitter här utan ett ljud för att han inte skall komma på de ;)

Kl 2 blir det Babysim igen. Neo kommer bli superduper lycklig :D Och imon åker vi till Växjö, skall köpa bromsskivor och klossar till min bil. Och sen ett lass till med grus som kommmer antingen idag eller på måndag. Sen har vi allt dyrt gjort och kan förhoppningsvis spara lite pengar. :) Ja tills vi behöver köpa Syskonvagn, fast då skall vi sälja Marcus Volvo och där får vi pengar till den. Jag blir glad för jag slipper köra våran gamla skitvagn som nästan inte går att fälla ihop! Ful e den också men bra däck som passar till oss på landet som vill köra vagnen i skogen också och inte bara på stan/asfalt.

Bollibompa på högsta volym här hemma och Neo väntar på Grisen Olivia hans Favvo! Han bli alltså helt genomglad när Olivia sången kommer :) Så härligt att se, vi brukar fråga han om han e kär i Olivia och då brukar han säga - Aaaa! haha!!  :) Skall försöka leta upp gosedjuret och filmen till honom i julklapp, ingen som vet vart den finns???

Dags att ta tvätten och disken eller så sparar jag det tills Marcus kommer hem?? ;) Nää säkrast att ta det själv ;P

Bye Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar