fredag 3 maj 2013

En liten Neo.

Blir ett kort inlägg idag!

Neo är frisk och glad igen, skööönt! Och Linus slapp att bli sjuk.
I förmiddes va vi och vägde både Neo och Linus.
Linus hade gått upp bra och ja allt såg bra ut.
Läkarbesök för Neo. Och han väger inte 10 kg ännu!!!!!!!??? 9500g bara!!! Så jag frågade om dom tyckte vikten va skit? Nja sa dom bara. Men vi skall dit om ca 6 månader igen och väga. Igentligen är det om 1 1/2 år men både dom och jag ville innan eftersom han väger så lite........ han följer iofs sin egen kurva men den hade gått neråt lite nu. Min Lilla lilla Neofis!
Sen var det spruta också, i armen denna gången. Jag fick oturen att hålla i han för Marcus höll precis då Linus. Men det gick bra både jag och Neo överlevde.

Imon blir det att köra till Eneryda för en ny tvättmaskin, våran har tydligen aldrig funkat sen vi flyttat hit, och nu blir inget rent!! Vi har tvättat om en tvätt 3 gånger nu och på 70 grader sista gången. Och värmen funkar ju inte!!!!! Tackar pappa för tipset att kolla värmen! Så nu blir det en ny imorgon.

Var hos doktorn igår och pratade om min galla. Och jag skall få en operation inom 2 månader.......lång väntetid. Har inte haft ett anfall på 4 dagar så igår trodde jag att jaa stenarna är nog borta. Men det skulle jag ju aldrig sagt. För på kvällen fick jag 2 anfall. Och ONT som sjutton denna gången men bara i 1 timme som tur va.

Nepphepp nu skall jag duscha!

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar