fredag 24 maj 2013

Mitt liv är ett skämt.....






Ja det är vad det ser ut som........Jag ligger på Akuten igen. Eller låg kanske jag skall säga för nu e jag hemma igen.

Vaknade imorse kl halv 5 ungefär, med ett ryck och då gick axeln urled............. först trodde jag den hoppade tebax igen så jag gick ner en stund och då kom smärtan och sen kunde jag inte röra armen.
Blev ursinnig och trodde inte det var sant!!! Tänkte lägga mej och ta tebax den själv fast det vågade jag inte.
Så jag fick ringa min bror och han stackarn packade in sina små barn i bilen och körde mej snabbt och smärtsamt till Akuten i Ljungby. Han följde med mej in tills doktorn kom sen körde han hem på min befallning. Så TACK brorsan du e guld värd <3 ambulansen="" br="" fast="" g="" haha="" jag="" n="" ng="" nog="" sta="" tar=""> Sen fick jag morfin och ännu mer morfin av min duktiga kusin Camilla som jobbade idag. Och denna gången sa jag ifrån från början att jag ville sövas för jag tänker INTE va vaken när dom drar skiten till rätta. Och det gick dom med på och blev bara lite sura denna gången. Fick först in på röntgen och sen kl 9-9:30 så sövdes jag, äntligen va mina 4 timmar av intensiv smärta över......

Vaknade och minns att jag sa att dom skulle akta bebisen som låg bredvid mej. Jag trodde seriöst att Linus låg bredvid, och sen somnade jag om igen, AWKWARD!! Sen fick jag ligga på uppvaket en stund och röntgas igen sen hämtade Mormor mej och nu e jag hemma. och neo som skulle leka med Casper idag och jag med Sanne, men det fick ställas in tyvärr.

Och på tisdag får jag en tid i höst för en steloperation så den inte skall hoppa mera. Men som Mormor sa, det är lika bra att all skit kommer på en gång nu så e jag färdig sen :)

Marcus har fullt upp nu iallafall när jag går med bindel eller vad det heter och kan inte använda armen.

Nu blir det fredagsmys. 
Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar