söndag 26 maj 2013

Morsdag.











Grattis På Morsdag Mamma!

Varför finns denna dagen, MorsDag...............den suger!!!!

Denna dagen har bara vatt skit!
kl 5 i morse, Galla anfall.
Marcus glömde att det va Morsdag.
Axeln ploppade nästan igen men klarade sej.
kl 12 ett till Anfall.
Missade Jeffs kalas för det.....

Nu skall jag bara lägga mej under täcket dö lite för att sedan börja leva igen för att sedan återigen dö.

Du finns i vinden, som smeker vår kind
Du finns i solen, som värmer vårt skinn
Du finns i regnet, som faller som tårar
Du finns alltid hos oss
Vi ska alltid bära dig i våra hjärtan
och en dag ska vi minnas dig
med glädje istället för tårar

Min krigare, min mamma.


Mamma Om du dör, ska jag ta livet av mej.
Mamma om du dör, ska jag fortsätta leva........... för dej...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar