torsdag 16 maj 2013

Hatar mitt liv just nu!!!


Jag är riktigt frustrerad och arg just nu..........
jag har druckit mina nutrilett shakes nu i  snart 3 veckor för att inte så anfall.
Men nu sitter jag här med anfall igen!!!!! Och om 20 minuter har det suttit i i 5 timmar!!!
I början va det inte så farligt men det blir bara värre och värre.... Marcus hann aldrig såga klart veden tack vare mej.......... han fick in och passa våra 2 skrikiga barn! Och Neo blir alldeles till sej när jag e sur och inte kan bära honom stackarn.

Ja men nu till min stora fråga! VAD i hela friden skall jag äta då????? Jag kan jue inte svälta. Blir och dricka skiten lite till och får jag ett enda förbannade anfall igen så ringer jag doktorn och då SKA jag ha en tid på momangen till operation!

Nu är det tyst på övervåningen så förhoppningsvis sover alla barn och Marcus med som skall upp kl 4 imorgon stackarn. Jag får sitta och gunga här och vid tvn tills skiten går över.

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar