torsdag 30 maj 2013

Sommar!



Vilken sommarvärme!! Älskar det här vädret, någon grad varmare sen är det perfekt! Vi har vatt ute nästan hela dagen. Lekt i sandlådan och gått till fotbollsplanen. Där Neo gjorde en stuntgrej nerför en lång brant backe, han bara rullade ner hela vägen sen låg han platt och fattade ingenting. Haha!! Som tur var började han stor skratta busungen! Sen va det bara upp för backen igen.
Linus har varit på lite bättre humör idag än igår. Stackarn har vatt varm så han har fått va i Kallingar idag!


LinsLusen i sina vita Kallingar!

Plockade en syren kvist som jag stoppade under Neos näsa och då utbrast han: MMmmmmm! Och stoppade att i munnen. Men jag hann kasta ut det och sen luktade vi tillsammans på denna underbara blomma som doftar juvligt! 

Idag kom min soffklädsel, jag har ännu inte bestämmt mej om det är snyggt eller inte. Men det lutar mot snyggt. Ville ha vitt eller bächt men det blir så skitigt med bebisar i huset så det går inte. Orkar inte tvätta hela tiden.

Soffan före.




Soffan efter. Ja det blir ljusare i rummet MEN....???
Vi får ha det uppe ett tag och se hur det känns helt enkelt.

Neo påväg uppför backen.



Linus Glad.

Och Linus jätte ledsen.......inte kul längre!!


Nä nu skall jag hämta tvätten och lägga i ny. Sen pysa ner i soffan med alla Bebispojkar och storbebisen.

Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar