lördag 27 april 2013

Nerspytt hus...


Nu sover Bebisarna i varsin hörna av soffan. Marcus hugger ved hos sin Pappa så jag har fullt upp här hemma med Neo, soffan är nerspydd, mattan är nerspydd, filtarna och handukarna är nerspydda. 1000 blöjor har jag bytt på 3 timmar känns det som. Usch och ingen mat får han i sej det bara kommer upp igen. Som tur är så får han i sej vätska iallafall. Måtte han bli frisk snart! Han är väll smal så det räcker! Känns redan som att han väger mindre fast det är nog bara som jag tycker. Hoppas jag! Springer och tvättar händerna för jämnan och är livrädd att Linus skall bli smittad........ dom har ju inget immunförsvar när dom är så små. Ja vi får väll se blir han sjuk så får jag tänka på det då. Än så länge är han frisk.

Igår natt/dag låg jag med Gallstensanfall i 12 timmar...... tog min nya medicin "spasmofen" och ja den hjälpte mot smärtan lite så jag slapp springa runt av smärta utan kunde ligga ner iallafall. Men fy va dålig jag blev av den. Låg och spydde hela dagen med hjärtklappning och nästan andnöd?? Skitmedicin! Anfallen gick över kl 14:00 ungefär men medicinen gjorde så jag mådde pyton i 6 timmar till. Så nästa gång jag får ett anfall nu så skiter jag i medicinen och åker in istället. Så får dom operera mej om jag så skall skrika och Ljuga hur ont jag har!!! För jag måste ju ändå kunna ta hand om mina pojkar.............
På torsdag skall jag iallafall till doktorn för att sedan få en tid för operationen. Äntligen! Men fick avboka min efterkontroll hos barnmorskan samma dag. Och får inte en ny tid föräns den 13 juni...... doh! Vill ju veta om jag kan börja göra magövningar nu eller hur länge till jag måste vänta?

Nä nu skall jag passa på att ta disken och lite så.

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar