tisdag 23 april 2013

But you’re just a boy.........







Vi är med i tidningen idag med denna bilden, Linus är Arg haha! :)


Och Idag har vi vatt och vägt Linus. Han väger redan 4 kg! :) Han går upp i vikt som ett skott! Hoppas det håller i sej så vi slipper tjatet om vikten som vi hade med Neo. Skall dit den 3 igen och väga. Och då skall också Neo gå på kontroll och då blir det troligtvis spruta också. Usch!!!!!! Dessa sprutor på bebisar är inte humant! Och nu när han är äldre är det nästan ännu värre......eller nej det är lika illa!!!! Tur att dom glömmer det lika snabbt. Neo har varit jätte konstig denna veckan, han har börjat trotsa och testa oss till tusen. Rör allt och gör allt han inte får, sen redit stirrar han in i ögonen på oss samtidigt som han gör bus. Och jag börjar ju skratta för att han ser så rolig ut dumma mej och då blir det ju plötsligt ännu roligare....... men det går ju över som allt annat. På mornarna är Neo hur gullig som helst. Han vaknar tittar upp, sen ser han mej och säger, HEEEEEEJ! sen kryper han mellan mej och marcus och myser ner sej hur mysigt som helst. Sen ser han Linus och säger Bebi och det stora HEEEEEEJ! Haha underbara fina unge!

Inatt var det hemskt, vaknade kl 1 och fick världens Gallaanfall. Gick ner och duschade i tron på att det skulle släppa. Men icke! Satt mej i soffan i 1 timme. Duschade igen för att dämpa smärtan. Funkade inte heller. Satt mej i soffan igen och gungade av smärta. Duschade igen efter 1 timme. Förbannelse, det släppte inte då heller. Blev värre och det blev soffan igen. Tillslut var jag tvungen att gå runt i rummet hela tiden av smärtan. Kl 4 fick jag gå och spy. då avtog det lite grann. Sen satt jag i soffan till kl 6 på morgonen. Gick upp till Marcus och sa att nu kör jag in, jag pallade inte mer MEN jag hade kört in tidigare OM Marcus inte hade sovit så hårt så man kan lita på att han vaknar när barnen gråter/skriker men det gör han inte fick upp och slå till honom flera gånger när Linus skrek. MÄN SUGER PÅ ATT PASSA BEBISAR!!!  Aja jag Körde in min idiot, och satt mej i väntrummet och DÅ ploppade det och smärtan försvann.......... WTF!!!! Men fick ta prover och så iallafall, sköterskan tyckte synd om mej som kört så långt, tack snälla Kvinna. Kissade och Mitt pink var Orange?? Hon frågade om jag hade urinvägsinfektion....men det var inget jag visste om. Sen skulle dom sticka mej men ingen lyckades........ så blev inget blodprov lämnat. Läkarn kom in och tryckte lite på magen. Och sa att hade jag haft ont nu så hade dom opererat bort gallan på mej............ TYPISKT!! Men dom ville helst vänta för att jag nyss har snittats. Så fick med mej starka värktabletter sen fick jag köra hem. Hade jag kört 2 timmar innan så hade jag blivit av med min CP galla! Besviken.............
Jaja jag är van, men det är förbannat svårt att veta om man skall åka in eller inte, för det kan ju gå över när som.  Men nu väntar jag bara på en operation. Men det kan bli segt. Men huvudsaken är att det blir av.

Nu skall jag vila lite i soffan, mina krafter är slut.

Kram På Er!

If I were a boy 
I swear I’d be a better man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar