måndag 30 september 2013

Värme!



Väärme! Äntligen börjar det ånga värme från elementerna i huset! Som vi frösit!! Jag fryser ännu men om en timme är det nog varmt här! Härligt!, som min brorson Melvin brukar säga!
Och Marcus nya bil står här ute också så nu har vi 2 bilar, jag kan inte klaga på att jag inte kommer någonstans mera, göttans!
Neo har ätit 2 köttbullar till kvällsmat..............suck. Men skall försöka i honom en flaska välling innan läggdags. Linus har spytt för hundronde gången idag, dock inte alls mycket. Han har börjat äta mera nu och allt får nog inte plats i magen, han vill äta mer än han kan helt enkelt!
Jag har gått/sprungit/joggat på bandet och hunnit ta tvätten och städat undan lite. Marcus skruvar på en moppe nere i källarn.

Jag har föresten fått tid hos kirurgen, fast inte förens den 18 oktober och då skall han bara kolla på mej sen dröjer det väll 2 månader till innan operation.................. läänge dit! Tycker jag skulle fått förtur, för vad dom orsakade mej med min ruttna GALLA! Men men man kan inte få allt här i livet.

Och nu när vi snart har värme i detta hus så kan jag äntligen njuta av hösten, jag älskar hösten! Löven, kylan, den friska luften och så slipper man klippa gräsmattan!
Jag var med i nyhetsmorgon i morse klockan kvart i 9, eller ja min fråga om trotsiga barn kom med. Rätt coolt tycker jag. Och det var den första som kom med, om hur man skall göra med sin 2 åring när den har raseriutbrott, skall man stanna kvar eller gå därifrån? Hm, jag tyckte faktiskt inte att jag fick något redigt svar, uppfattade iallafall att man får göra vad som känns bäst för stunden. Men vad känns rätt då?? Jag brukar vara inom räckhåll, finnas där och visa att jag bryr mej. Så det är väll helt rätt då. Antar att jag inte hade behövt ställa frågan för jag hade svaret själv, haha!

Näpp, nu blir det Linus och Neo mys och halv 8 hos mej!

Nattinatti!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar